sábado, 12 de junio de 2010

Layout : Pq faig scrapbooking?


Aquest layout o composicio en una sola pagina l'he fet per presentar-lo en un concurs. El tema es "pq fem scrapbooking". Les normes son les seguents: habia de ser una sola pagina, una o mes fotos on sortis jo i tingues "die-cuts" (objectes tallats seguint un model. En el meu layout per ex. es la part escrita que te una forma concreta).
L'he titulat "Crear" pq aixo es lo que significa scrapbooking per mi, junt amb imaginar i divertir-me (per aixo hi ha dos enganxines que diuen "imaginar" i "temps de jugar".) Us tradueixo lo escrit tal cual:
"Quan creem estem jugant com els nens petits, divertint-nos tal com estic fent a la foto amb la meva filla. Utilitzant la imaginacio, tan infinita com l'ocea, per expressarme."

El marc de la foto esta cosit realment al paper. I els ocells son simbol de l'element aire, la ment que ens porta a la imaginacio i la creativitat. Encara que no ho sembli, els elements principals posats aqui tenen el seu sentit :D

No crec que guanyi pq el resultat es per sorteig entre tots els participants pero m'encanta participar en aquest tipus de concurs pq t'obliguen a "pensar" i crear coses diferents a les que faig habitualment.

Espero que us agradi!

4 comentarios:

  1. Vale molt maco com tos els que fas pero ¿cuan cumensaras a escriure un llibre?

    ResponderEliminar
  2. No sé si guanyarás, però la idea i el sentit segur q son únics. Enhorabona!! Muak!

    ResponderEliminar